برگزاری مراسم گرامیداشت 16 آذر، روز دانشجو

🔻 به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور پیرانشهر، مراسم گرامیداشت روز دانشجو، امروز با حضور فرماندار و تعدادی از مسئولین شهرستان پیرانشهر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
 
🔶 در ابتدای این مراسم، تنی چند از دانشجویان به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه های مختلف پرداختند. سپس دکتر حاجی رئیس دانشگاه پیام نور پیرانشهر، ضمن تبریک روز دانشجو و بیان اهمیت و نقش دانشجو در سرنوشت کشور، گزارشی از وضعیت دانشگاه و اقدامات و پیگیری های صورت گرفته در سطح شهرستان، استان و کشور بویژه توسط نماینده محترم شهرستان به منظور توسعه دانشگاه ارائه نمود. وی، ارتقای دانشگاه پیام نور پیرانشهر از «واحد» به «مرکز» را یکی از راهکارهای مهم در راستای توسعه آن دانست که به طور جدی توسط مهندس حسین پور در حال پیگیری است. دکتر حاجی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی مجموعه مدیریت شهری بویژه فرماندار محترم شهرستان بتوانیم در آینده ای نه چندان دور شاهد رونق و توسعه این دانشگاه باشیم.
 
🔷 در ادامه این مراسم، دکتر خدائی دادستان شهرستان پیرانشهر، با بیان نقش و جایگاه دانشجو در جامعه و انتظارات جامعه از این قشر، به ضرورت کار فرهنگی بویژه در فضای مجازی اشاره کرد و خواستار توسعه رشته های دانشگاه متناسب با نیاز شهرستان شد.
 
🔶 فرماندار شهرستان پیرانشهر نیز در این مراسم، ضمن تبریک روز دانشجو و بیان اهمیت این روز، از دانشجویان خواست به کسب علم و دانش و تولید فکر و اندیشه اهتمام بیشتری نشان دهند و در کنار این، به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی نیز بپردازند و با آگاهی از این مسائل و با انگیزه کافی در بهبود و اصلاح جامعه نقش تاثیرگذارتری داشته باشند. مهندس ترابی ابراز امیدواری کرد که با پیگیری های دانشگاه و همکاری و همدلی سایر مسئولین مربوطه شهرستان بیش از پیش شاهد رونق و توسعه دانشگاه پیام نور پیرانشهر باشیم.

🔺 در پایان این مراسم، از دانشجویان برتر علمی، نمایندگان کانون ها و انجمن های علمی دانشجویی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.



 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر