بازدید مجدد نماینده محترم شهرستان مهندس حسین پور به همراه فرماندار ، شهردار و شوراهای شهر از دانشگاه پیام نور پیرانشهر  

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور پیرانشهر ، با دعوت رئیس دانشگاه  ، مورخ 09/04/1399 برای بار دوم طی ده روز گذشته جلسه ای جهت بررسی مسائل و مشکلات دانشگاه پیام نور پیرانشهر با حضور نماینده شهرستان های پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی  ، فرماندار پیرانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار شهرستان در دفتر ریاست برگزار گردید

در ابتدای جلسه دکتر حمزه حاجی رئیس دانشگاه پیام نور پیرانشهر ضمن بیان مشکلات  دانشگاه در بخش های مختلف ، ابراز امیدواری کرد با همت ، تعامل و پیگیری دلسوزانه و اراده جدی همه شرکت کنندگان این جلسه که در واقع تصمیم گیران و مجریان اصلی شهر هستند ، بتوانیم بر مشکلات موجود فائق آییم تا ادامه مسیر توسعه دانشگاه و رسالت آن دچار خدشه و توقف نشود .

در ادامه این جلسه رئیس  و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار پیرانشهر ، ضمن بیان همکاری و مساعدت های فراوان و مستمر شورا و شهردار از ابتدای تاسیس دانشگاه تاکنون ، راهکارهایی را برای حل مشکلات دانشگاه پیام نور ارائه داده و آمادگی خود را برا همکاری بیشتر با دانشگاه اعلام نمودند . و برای رفع عملی بخشی از مشکلات قول مساعد دادند .

در ادامه مهندس کمال حسین پور نماینده محترم شهرستان از مسولان خواست با همت  و همکاری لازم در راستای رفع مشکلات دانشگاه پیام نور پیرانشهر اقدام نمایند .

نماینده مردم فهیم شهرستان های پیرانشهر و سردشت ضمن اشاره به برخی از مشکلات دانشگاه و راه حل های آن افزود : بنده به عنوان نماینده مردم درمجلس  شورای اسلامی در راستای رفع کمبود ها و مشکلات  دانشگاه پیام نور به ویژه تثبیت جایگاه  و موقعیت دانشگاه و ارتقاء آن از واحد به مرکز از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد .

در پایان این جلسه نیز ترابی فرماندار  محترم شهرستان ضمن قول همکاری  در روند توسعه دانشگاه پیام نور  و ارائه پیشنهادات  و راهکارهایی در این خصوص بر پیگیری مجدانه  این مشکلات به ویژه جذب سرمایه گذار در زمین و محوطه دانشگاه بر اجرای طرح های مختلف تاکید کرد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر